۱۷ دی ۱۳۹۹، ۹:۲۴

در گفتگو با مهر مطرح شد:

ضرورت توسعه کمی و کیفی گروه‌های جهادی مطالبه‌گر

ضرورت توسعه کمی و کیفی گروه‌های جهادی مطالبه‌گر

قم- جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: در راستای فرهنگ‌سازی مطالبه‌گری به ویژه مطالبه‌گری از مسئولین گروه‌های جهادی مطالبه‌گر از حیث کمی و کیفی توسعه می‌یابند.

سیدمحمدتقی حسینی در گفتگو با مهر با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گروهی، گفت: درست است که امر به معروف و نهی از منکر بر آحاد مردم واجب است و هر کسی باید شخصاً نسبت به این دو واجب الهی اقدام نماید؛ اما امر به معروف و نهی از منکر گروهی دارای فواید و اثرات مثبت بیشتری می‌باشد.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به آیه ۱۰۴ سوره مبارکه آل عمران «ولتکن منکم امه یدعون الی الخیر و یأمرون بالمعروف و ینهون عن المنکر و اولئک هم المفلحون» افزود: از امت در این آیه به خوبی استفاده می‌شود که امر به معروف و نهی از منکر گروهی بوده و مسلماً فلاح و رستگاری شامل حال این گروه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در همین راستا گروه‌های جهادی مطالبه‌گر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل و برای احیای فریضتین به ویژه مطالبه‌گری عمل می‌نمایند، ادامه داد: ۲۰ گروه مطالبه گر در عرصه‌های مختلف به ویژه عفاف و حجاب، گردشگری، محیط زیست، اجتماعی، اقتصادی و… فعالیت می‌کنند.

سیدمحمد تقی حسینی با دعوت از تمامی گروه‌های مشتاق در این زمینه، گفت: افراد علاقمند با ثبت‌نام در سایت میدان مطالبه‌گری در عرصه‌های ۱۶ گانه به فعالان این عرصه بپیوندند.

وی با اشاره به حمایت قضائی از گروه‌های مطالبه گر، افزود: یکی از برکات تشکیل این گروه‌ها تمرکز هر چه بیشتر در حمایت قضائی از آن‌ها بوده تا باعث دلگرمی و احقاق حق آن‌ها گردد.

کد خبر 5115319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha